دکتر سید علی المدرسی معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد گفت: مسابقات ژیمناستیک سراسری برادران از 15 الی 17 اسفند 90 و گروه خواهران دانشجو از 18 لغایت 20 اسفند 90 با حضور 9 تیم از واحدهای شیراز،سما تهران،علوم و تحقیقات ساری،کرج،تفت، همدان، اراک، کرمان و واحد علوم و تحقیقات فارس در سالن ورزشی اختصاصی گلستان برگزار شد.
وی افزود: مسابقات براساس آخرین مقررات فدراسیون ژیمناستیک و طبق قوانین جدید داوری فدراسیون جهانی ژیمناستیک FIG  با حضور داوران یزدی و فدراسیون تهران، شیراز و یزد برگزار شد.
دکتر المدرسی در مورد اعلام نتایج مسابقات گفت : در نتایج تیمی ، خواهران دانشجو تیم های شیراز، اراک و کرمان به ترتیب اول تا سوم شده و در رشته پرش خرک، مهسا نبی زاده از واحد علوم و تحقیقات فارس ، در حرکات زمینی زهره اسفند پور از شیراز ، در چوب موازنه زهره اسفند پور ، و در پارالل آساره محمدی نوری از کرج به عنوان نفرات برتر این مسابقات انتخاب شدند و در پایان مهسا احمدی از سما تهران با بالاترین امتیاز بعنوان قهرمان قهرمانان این دوره از مسابقات برگزیده شد.
معاونت دانشجویی واحد یزد در پایان خاطر نشان کرد: به تیم های اول تا سوم جام قهرمانی و همچنین به نفرات برتر و مربیان برتر مدال ، حکم قهرمانی و جوایز با حضور مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی یزد اهداء شد
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا